– przewodnik metodyczny dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej |
1 |
– scenariusze lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi |
1 |
– drukowane materiały dla uczniów o zróżnicowanym poziomie |
30 |
– dostęp do materiałów cyfrowych (atrakcyjne symulacje, ćwiczenia, testy, podręczniki multimedialne) dla uczniów i nauczycieli (licencja szkolna, bezterminowa) |
1 |
– przezroczysty, wytrzymały pojemnik z siatki do przechowywania motyli i innych owadów |
1 |
– siatka do chwytania owadów |
1 |
– zestaw 10 pojemników do obserwacji owadów z lupą |
2 |
– opakowanie nasion ośmiu rodzajów roślin szybkorosnących |
200 |
– zestaw do obserwacji rozwoju podziemnej części rośliny |
1 |
– ziemia doniczkowa (poj. 2 l) |
2 |
– nawóz Osmocote, granulki (poj. 30 ml) |
2 |
– cylinder miarowy (menzurka) z naniesioną skalą (poj. 10 ml) |
8 |
– pipety skalowane (poj. 3 ml) |
24 |
– czerwony barwnik spożywczy w płynie (poj. 30 ml) |
1 |
– knot/sznurek bawełniany (dł. 10 cm) |
20 |
– plastikowe kleszczyki (dł. 12 cm) |
8 |
– drewniane spinacze (klamerki) |
18 |
– przezroczyste kolorowe żetony |
500 |
– siatka / czerpak akwariowy (śr. 7,5 cm) |
8 |
– zestaw kart ze zwierzętami stadnymi |
1 |
– zestaw kart przedstawiających zmienność cech |
1 |
– fotografia nektarnika malachitowego |
8 |
– makaron „kolanka” (waga 0,7 kg) |
1 |
– plastikowy pojemnik (poj. 3,7 l) |
8 |
– pojemniki / kubki plastikowe (poj. 230 ml) |
17 |
– pojemniki / kubki plastikowe (poj. 460 ml) |
30 |
– plastikowy kubek z pokrywką (poj. 30 ml |
48 |
– miarka/kubek (poj. 60 ml) |
9 |
– plansza dydaktyczna 70×100 cm, „Metoda badawcza” |
1 |
– duża, wytrzymała skrzynia (tworzywo sztuczne, 50x60x30 cm) |
1 |